June 22, 2013

Being judged.

Ada satu perasaan yang tak best dalam hati and I dont like this feeling. Those yang dah lama kenal aku sure tahu perangai aku macam mana. I will try my best to always be nice to semuaorang.

Aku kena maki pun, aku tetap bertenang tapi sampai bila? Kalau ada yang rasa perangai aku ni buruk, teruk, eksen, berlagak, egoist, then u shud look at yourself. Reason why aku buat perangai macam tu towards you. 

Be nice to me and I'll be nice to you. Korang nak judge aku sukahati koranglah. Bukan korang yang bagi aku makan. Aku cakap pasal judging, bukan pasal tegur aku utk ke arah kebaikan. Ada bezanya kat situ.

And this one feeling yang aku tak suka ni adalah feeling aku rasa uneasy atau tak selesa dengan seseorang. I am not being me, the happy cheerful me sebab aku rasa every single tindak tanduk aku kena judge.

Stop judging me! 

No comments:

Post a Comment